Peutergroep Joseph

Bij Joseph kan je kind van de peuteropvang húp door naar de kleutergroep van basisschool Joseph. In de eerste plaats omdat we ín de school zitten – met onze eigen aantrekkelijk ingerichte ruimte. Maar ook omdat het schoolteam en de pedagogisch medewerkers veel contact hebben. Dat maakt de overstap straks een stuk makkelijker.

Ondertussen besteden we veel aandacht aan de ontwikkeling van je peuter én aan de dynamiek in de groep. We zingen liedjes, doen taalspelletjes, knutselen en zijn veel buiten, op het speciale peuterplein of samen met de kleuters op het grote plein. Met themagerichte activiteiten werken we op een speelse manier aan de basisvaardigheden van je kind. Gaat het over eten en drinken? Dan toveren we de huishoek om in een restaurant. Is het thema kleding? Dan maken we er juist een kledingwinkel van.

Joseph biedt ook voor- en vroegschoolse educatie (VVE) aan, voor kinderen die nét iets meer ondersteuning nodig hebben. Ook bij je thuis helpen we je graag bij de ontwikkeling van je kind.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen per mail of telefonisch.
Mail: josephpto@kober.nl
Tel: 06-13628833